1.rész: Együtt a csapat: 11.nap - Idő

11.nap


A viharnak vége lett.



Stella és Lukó ahogy felébredtek, elindultak megkeresni Linát, aki épp ugyanezt tette.

A hegyi barlangban Boglárka még ekkor se volt jobban. Mozdulatlanul hevert a sárkány tojással.

A repülő erődben Szörny Ella a kinyitott ajtó előtt állt:
-Kiváncsi vagyok.. Hogy fognak szintet lépni?
Majd kirepült és az összes úgynevezett erőfáját kipusztította.

Eközben Kova mester a nappaliban ült Seherezádéval (Egy tündér volt, akinek hosszú térdig érő szőke haja, fehér egyberészes ruhája és átlátszó szárnyai voltak.)
-Seherezádé megkérnélek egy szívességre. Azt szeretném, ha az elemek után mennél, és ha Lukó még mindíg nem kapta volna meg az Ékkőtrixet, mutatsd meg neki a szél fáját.
-Megteszem Kova. Számíthatsz rám!
-Köszönöm.
-Szívesen. Pár nap múlva jövök! - Elrepült.

A nap folyamán ahogy Stella és Lukó a réten sétáltak, meglátták a fény elemet, aki a levegőben kereste őket.
-Lina! Itt vagyunk!- Stella.
-Lukó, Stella! - Leszállt hozzájuk. -Na végre! Jó látni, hogy jól vagytok.
-Te is jól vagy?
-Igen, köszi. Na és most merre induljunk?
-Szerintem elsőnek is odamenjünk ahonnan elindultunk.- Lukó.
-Benne vagyok.
-Én is! - Elindultak.
-Milyen jó így, hogy nincs Boglárka, aki dirigáljon nekünk.- Stella.
-Jajj Stella. - Nevettek.

Késő délutánig sétáltak. Majd az erdőben gyümölcsöket ettek. Stella ahogy evett, a pár méterre lévő szellőlénynek kiáltott:
-Lukó! Gyere ide! - A lányhoz ment. -Kérsz? Nekem nagyon ízlik!
-Megkostólom! - Megevett egyett, miközben Stella szemrebbenés nélkül bámulta őt. Ezután egy újabb gyümölcsért nyújt, s a föld elem tenyerét fogta meg, mire fölnézett rá. Ekkor a lány elvörösödött. Mindketten érezték e furcsa, szokatlan energiát, de egyikük sem szólalt meg. Nem is tudtak, mert ilyenkor nem is a fizikai hangokkal, jobban inkább a belsőnk érzéseivel társalgunk egymással. Éteri testük összefonódott, s heves kommunikálásba kezdett, amiből egy megfigyelő nem halott volna semmit. Kettejük számára, megállt az idő. Mert a minőség vette át a szerepet, ő diadalmaskodott a mennyiség fölött; mint ahogy annak lennie kellett! Mert talán ez a fontos, ez a lényeg, hogy teljes, tiszta szívünkből kommunikáljunk, őszintén, érzésekkel tele, s nagy fegyelemmel! Talán ez az élet egyik legnagyobb művészete: mesztelenül, befogadva pezsegni! S ez a két elemnek sikerült! Mikor újra visszatértek a hiányba, pislogtak, majd a szél elem elengedte a lány kezét; Stella pedig lefele bámult. Aztán semmit se szólva elindultak Linához, aki egy fánál ült, sok gyümölccsel a földön.

Leültek mellé.
-Most, hogy újra együtt vagyunk, holnap megkereshetnénk Szörny Ella erődjét, Mártek miatt! Mit szóltok?- Lina.
-Szerintem is ezt kéne tennünk!- Lukó.
-Hát jó.. Remélem Szörny Ella azóta nem pusztított el több falut. Nagyon sajnálom szegény embereket. Semmivel nem érdemelték ki, hogy így végezzék.. Ezért is számolnunk kell vele!
-Ebben igazad van Stella! De tényleg nem győzhetünk hárman.
-Remélem Mártekot sikerül minél hamarabb kiszabadítanunk, Bogi visszatér, és az utolsó elem is előkerül!- Lina.
-Jajj, csak Bogit ne!
-Mi bajod van vele?
-Minden! Ahogy viselkedik és amit mond, az mind utálatos! Legutóbb is Lukót ok nélkül püfölte!
-Jajj, ez igaz.. Bár biztos megvan a maga oka, hogy ő ilyen.
-Engem nem érdekel, csak hagyjon békén!
-Jól van Stella elég! - Nevetett a szél elem. -Én se szeretem, de el kell fogadni, hogy az elemtársunk.
-Sajnos..
-Na és azon még nem gondolkodtatok, hogy mi lesz miután legyőztük Szörny Ellát?-Lina.
-Én nem.
-Én sem. Fogalmam sincs..
-Értem.
-Mindegy, én még megyek szedni ebből a finom gyümölcsből! - A föld elem felállt, majd elfutott. Lukó hosszasan nézett a lány után.
-Te nem kérsz még ebből a gyümölcsből?
-Nem. Öö.. Lina..
-Igen?
-Te éreztél már valaki iránt..
-Nem, még nem voltam szerelmes! Gondolom ezt akartad mondani, nem?
-Ö.. Igen.
-Stella esetleg?
-Igen.. Kérlek, ne mondd el neki!
-Nem fogom. De te viszont elmondhatnád neki.
-De.. Olyan nehéz..
-Hát én ehhez nem értek, de ahogy láttam, Stella nem utál téged, mint Bogit. - Nevetett a tündér.
-Ez igaz.. Még gondolkodom rajta. - A fiú felegyenesedett és elindult egy sétára.
-Ohh' szegény Lukó!

Estére persze újra együtt voltak. Tüzet raktak, ezután pedig a két lány elaludt. Lukónak újra zavarta pihenését a különös fejfájás.

Amikor a gonosz tündér végzett feladatával, vissza az erőd felé repült:
-Most már kevesebb az esélyük, hogy szintet ugorjanak! - Az erődbe érve lefeküdt aludni.

Estére Boglárka magához tért. Oldalra döntötte fejét, s elmosolyodott:
-A sárkány tojás..

Nyugodt lett amikor meglátta a kincsét. Belül nagyon boldog volt, hisz amit eltervezett, abból már kezdett valami megvalósulni is. Úgy érezte, tervét véghez viszi idővel. Nagyon reménykedett és bizakodott abban, hogy a jövőbeni célját eléri, s majd akkor véglegesen is megnyugodhat..

Majd a fáradságtól vissza bealudt.



***
Mik lehetnek azok az erőfái és miért pusztíthatta el őket Szörny Ella?
Kova mit gondolhat jelenleg?
Mi járhat most Lukó fejében?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lukács Levente: A hat elem: Előzmény (1.részlet) -Bevezető

Kárlánd Boglárka

Lukó Lápsz

1.rész: Együtt a csapat: 14.nap - Félelem

4.rész: Egy kis kaland: 6.nap - Elmúlás